Skivfynd.

14 Mar

I lördags när jag köpt medlemskort till Fritz’s Corner på Record Hunter där dom förövrigt var jättetrevliga och pratade lite om Henric och undrade hur spelningen på Pluto hade varit och sådär så kunde jag inte låta bli att gå in på Atlas CD börs på samma gata och kolla om dom möjligtvis hade en IAMX-skiva som jag sett där innan. Och visst hade dom kvar den och den var dessutom på rea så den kostade 50 kronor plus att det var ta fyra betala för tre. Så jag kunde inte motstå att leta reda på tre till skivor till. Till min glädje hittade jag Kite II och Client – Command, sen så tänkte jag köpa en Elmo-skiva också men när jag skulle betala så hittade jag en Peace Love and Pittbulls skiva som jag inte har vilket var ett självklart köp. Så kom hem med dessa fyra skivor för 150 kronor:

3 svar to “Skivfynd.”

  1. doingtheunstuck mars 14, 2011 den 11:06 #

    Den dan jag kommer och hälsar på dig måste vi skivfynda <3

  2. bästis mars 14, 2011 den 12:25 #

    fick första skivan av min tjej en gång. det var asfint.

  3. Anonym juni 9, 2012 den 13:15 #

    Hej! Jag bara undrar, du är inte intresserad av att sälja ”Kingdom Of Welcome Addiction” skivan? Om du är det, så är jag intresserad! :) Mvh Josephine

Kommentera

