Show me my machine

12 Mar

Nu så är det dags att lite försenad åka till medborgarplatsen för att gå på förfest där Kattis och Millis redan är. Tror verkligen det kommer bli en perfekt kväll. ♥ (Har packat ner kameran också, så imorgon lovar jag att lägga upp många många bilder)




4 svar to “Show me my machine”

  1. bästis mars 12, 2011 den 20:29 #

    <3<3<3<3<<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3

  2. doingtheunstuck mars 12, 2011 den 21:13 #

    Världens finaste!

  3. Jennie mars 14, 2011 den 14:12 #

    Hej du.. hittade kommentarer på min kompis blogg där du typ började hacka på henne om vad hon tycker om en kändis.. (marilyn manson) Fattade inte grejen o blev bara jävligt irriterad. ALLA har rätt till att tycka saker! Du gillar antagligen han.. men det gör inte hon. Så va e grejen med att skriva ner en jävla roman om vad DU tycker.. blir trött på sådana människor. Stäng käften o svara när de finns något att svara på! De hon skrev var ingen fråga. Utan något HON tyckte.. o du gör värsta på hoppet. PLUS att hon skrev förlåt till dom som tycker om han. Vakna upp lilla flicka. Du e inte ensam på gjorden..

    Inlägget där allt är ifrån:

    http://nadjadanielle.bloggplatsen.se/2011/02/10/4581230-blogg-a/#kommentar-3166936

    • Hanna mars 14, 2011 den 15:36 #

      Hej, jag har aldrig sett din kompis blogg innan du skrev det här och nu så har jag kollat och läst vad det står skrivet och det ”jag” skulle ha skrivit. Men kommentarerna är alltså skrivit av någon som använt sig av mitt namn och länkat min blogg, så jag står inte för något av det som står skrivet.

Kommentera

