SOLGLASÖGON

11 Mar

Idag så hittade jag ett par solglasögon på Gina Tricot som jag blev helt kär i, men eftersom jag vet hur många par solglasögon jag har (alldeles för många) så var jag duktig och lät bli att köpa dom. Förutom att dom var oerhört snygga så fick jag såna sommarkänslor av dom plus att dom inte liknar något par jag har så jag kom fram till nu i efterhand att jag ska köpa dom ändå. Sen när jag skulle kolla upp dom på ginas hemsida (för att blogga om dom) så la jag märket till att dom hette Hanna, så nu känns det ännu självklarare att jag ska köpa dom haha. Så nästa gång jag ska på stan (förhoppningsvis nästa vecka för att införskaffa den fina tröjan som jag la upp bild på lite tidigare idag) så ska dom bli mina.

Kommentera

