En hatt och några diadem.

11 Mar

Efter timmarna på stan med Veronica så kom jag hem med sex nya saker som inte ligger på listan över saker jag behöver just nu, men som jag inte kunde låta bli att köpa, nämligen fyra diadem, en hatt och en rosett. Tyvärr glömde jag att ta kort på rosetten och är på tok för trött för det nu så den tar jag kort på imorgon när jag ska ta bild på min nya jacka också.

Det här är i alla fall dom andra sakerna:

Stjärndiadem från Glitter 39 kronor. Tror att det kommer bli hur snyggt som helst med fixat hår.

Hjärtdiadem från Kappahls barnavdelning för 5 kronor styck. (Kunde inte låta bli.)

Ett till diadem från Kappahl, även det för fem kronor.

Sist men bäst är den här hatten från Lindex barnavdelning för 49 kronor. Jag vet att den är rosa men den är så otroligt fin så det spelar ingen roll. Drömmen är dock om den skulle komma i svart och vitt också.

Ett svar to “En hatt och några diadem.”

  1. Emelie! mars 11, 2011 den 00:45 #

    HATTNÄZZ<3

Kommentera

