Äntligen friskare.

3 Mar

Jag skulle inte säga att jag är helt och hållet frisk än, men det är så mycket bättre än vad det var igår. Jag kunde sova hela natten och lite till, har ingen feber längre, klarar av att resa på mig utan att få hemskt ont, blir inte yr efter att ha varit uppe ett tag och klarar av att göra saker. Det är helt underbart.

Just nu så håller jag till och med på att städar, ska bädda om och sådär för att få bort alla baciller. Känns jätteskönt att kunna göra något annat än att bara ligga framför tvn och må dåligt. Sen så tror jag att A kommer när han slutat jobba så allt känns ännu bättre, för att inte fått vara med honom dom senaste dagarna har varit jobbigast av allt.

Förr att kompensera allt sjuk&tråk-tjat just nu så lägger jag upp två bilder från i fredags som jag har snott av Sanna (som även är tjejen på bilden).

Kommentera

