Yvonne

26 Feb

Vann den här singeln på tradera inatt så nu är det bara en av tio Yvonnesinglar som jag inte har. Känns så himla bra att snart ha en komplett samling. ♥

4 svar to “Yvonne”

  1. Marcus februari 28, 2011 den 21:47 #

    Vilken är det som du saknar då? :)

    • Hanna mars 1, 2011 den 14:09 #

      Modern love :) Är rätt sur för att jag hittade den på tradera för några månader sen men orkade inte köpa den då. puckat. haha

      • G mars 1, 2011 den 22:49 #

        Klantigt, du hade chansen att få den av mig ju.

  2. Victor mars 10, 2011 den 08:52 #

    Vet inte vem du är eller hur jag kom hit, men jag blir väldigt glad över att se att folk fortfarande lyssnar på Yvonne.

    Ha det finemang.

Kommentera

