Ikväll och lite om flytten.

24 Feb

Ikväll så kommer jag att vara i Tyresö hos A, titta på Tjenare Kungen och rita. Det känns rätt fint. Men han har inget internet för tillfället så jag skriver nu istället. Plus att jag ska försöka planera vad jag ska ha på mig i helgen. För imorgon är det ju Pluto och sen på lördag ska jag på goth-klubb. Känns som om det kommer bli en riktigt lyckad helg och vill verkligen fixa mig riktigt mycket båda kvällarna.

Förresten så tittade jag och mamma på två lägenheter idag på Hornstull och det ena var helt fantastisk. Tyvärr är det ett korttidskontrakt men det är bättre än inget såklart. Speciellt för att den är så underbar. Hoppas verkligen att vi får den, för då skulle jag få ett rum med balkong. Hur bra är inte det likson? Plus att den är riktigt stor och helt fantastisk. Uppdaterar mer om det när jag om vi får den eller inte. Nu är det ju nästan bara en månad kvar tills vi måste flytta, usch.

4 svar to “Ikväll och lite om flytten.”

  1. panda februari 24, 2011 den 19:42 #

    ååååååååååh, ska komma och våldgästa dig och röka ner din balkong och sitta där föralltid, oki? <33

    • Hanna februari 25, 2011 den 11:43 #

      jaa, det låter som världens bästa ide´ <3 ska ha världens mysigaste balkong med blommor och stolar och bord och filtar <3

  2. doingtheunstuck februari 24, 2011 den 19:51 #

    Oh, jag vill komma och hälsa på dig när ni har flyttat och sådär. Om jag får? :*

    • Hanna februari 25, 2011 den 11:42 #

      Såklart du får komma och hälsa på, skulle bli jätteglad då <3

Kommentera

