Hårfärgningen.

24 Feb

För det första så är det verkligen ingen stor förändring, men för mig var det ändå en stor grej. Att göra någonting som inte var att bara blondera eller ha vit toning. Utan något som faktiskt kommer att stanna kvar. Sen kanske det blir lite mer förändring om ett tag, men det är så i så fall.

Det jag använde mig av var två mood ultrablond, silver och vit-toning från directions och svart hårfärg från h&m.

Såhär såg mitt hår ut innan jag började färga. Väldigt mycket utväxt, gult och fult.

Den här färgen hade mitt hår när silvertoningen var i.

Och den här färgen hade vattnet.

Efter blondering, lite vittoning och lite silvertoning. Var lite rädd för att det skulle bli blått eller nåt, så valde att inte ha i det så länge. Nästa gång jag tvättar håret ska jag nog däremot ha i båda lite längre.

Sen så valde jag ut en slinga som jag tyckte var lagom…

Och färgade den svart! Mycket mer spännande än så var det inte. Vet att den är liten också, men det var för att jag inte ville att den skulle bli för stor eftersom jag aldrig gjort något sånt tidigare. Plus att jag vill testa hur det blir när jag fixar håret också så att det inte blir helt fult och dumt. Så på fredag får vi se hur det blir.

7 svar to “Hårfärgningen.”

  1. Jorm februari 24, 2011 den 04:43 #

    Gud vad fint det blev och gud vad söt du är! :D <3 :*

    • Hanna februari 24, 2011 den 12:40 #

      Aww, tack så mycket finen <3

  2. rick februari 24, 2011 den 07:04 #

    blev ingen skillnad ju..trist..hade hoppats på någon surprise :O

    • Hanna februari 24, 2011 den 12:40 #

      Nej jag vet blev ingen superstor skillnad men för mig känns det ändå superovant, blir typ chockad varje gång jag ser det svarta håret, haha. Men det ska nog bli mer svart sen och resten av håret år det gråare hållet.

  3. bästis februari 24, 2011 den 09:52 #

    ASFINT. ska bli spännande & se hur det blir när du tuperat upp det osv osv åååååå ska pussa på lillslingan när vi ses <3

    • Hanna februari 24, 2011 den 12:41 #

      Ja, det är ju det som det är det roligaste :D att se hur det blir fixat. och tack baby <3

  4. Cheapo februari 24, 2011 den 16:14 #

    Jättefint!

Kommentera

