Dagen.

22 Feb

Förlåt för att jag inte bloggat mer idag men bara varit så himla trött. Sen så försökte jag faktiskt lägga in bilderna på datorn från helgen, men verkar som om hela kameran är trasig för det fungerar inte att lägga in dom heller, vilket är väldigt frustrerande. Så får se om jag kommer komma på något sätt att lägga in dom imorgon. Haft en rätt dålig men ändå bra dag idag, eller det enda bra har varit när jag hälsade på min kompis på sjukhuset (hon mår bra så det är inget farligt). Vi spelade yatzy och pratade och drack saft i några timmar. Riktigt mysigt.

Nu så har jag pratat med A i telefon och ska snart ringa upp igen. Annars har jag mest bara tittat på tv ikväll. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Tror det blir så att jag ska göra nödvändiga saker som att städa och diska. Sen så ska jag försöka ta lite bilder till blogginlägg som jag lovar att göra. På kvällen så kommer A, oväntat nog. Vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir väl serier och film.

Även om jag inte haft en så bra start på veckan så tror jag att det kommer bli sjukt bra. Ser fram emot torsdag och ännu mer till fredagen. Men mer om det skriver jag imorgon för nu ringde A igen.

Kommentera

