Odium Clothing-rea

19 Feb

Nu så är det dags för Odium Clothings rea, och det finns minst sagt väldigt mycket fina saker. Så nu sitter jag och surar över att jag inte har mer pengar så att dessa saker skulle kunna flytta in i min garderob. Det jag helst av allt skulle vilja ha är circus-ub:n och dom underbara hotpantsen. Men mest av allt korsetten för den har jag velat ha riktigt länge nu. Drömma kan man ju alltid.


2 svar to “Odium Clothing-rea”

  1. lenina februari 19, 2011 den 15:00 #

    varför gillar du korsetter så mycket? är det för att dom formar kroppen eller vad är det som gör det så fint enligt dig? tyckte kjolen var väldigt fin :)

    • Hanna februari 25, 2011 den 12:23 #

      Oj förlåt, jag glömde att svara på den här kommentaren. Tänkte bara säga att jag skriver ett inlägg om det istället, det är lättare så :) Förhoppningsvis kan jag lägga upp det i helgen, om inte annat så kommer det i början av nästa vecka.

Kommentera

