Dagens outfit

19 Feb

Nu måste jag springa till tunnelbanan, men här är en snabb outfit+sminkbild.
Linne från Lindex. Kjol från tradera (h&m). Leggings från primark. Plus att jag sen ska ha vita stockings och sådär, får försöka ta en bild på hela outfiten sen.

3 svar to “Dagens outfit”

  1. bästis februari 20, 2011 den 17:07 #

    fin. saknar.

  2. Johanna februari 20, 2011 den 19:20 #

    Måste bara fråga dig en sak!
    Jag ska klippa mitt hår axellångt, och funderar på att klippa upp det en aning för annars ser det så himla tråkigt ut om man inte gör något med det.
    Kan man fortfarande göra pandahår fastän man har uppklippt? Eller kommer det se knas ut?

    • Hanna februari 23, 2011 den 11:37 #

      Om du menar att du vill ha kortare på övre delen av håret men ändå vill göra panda så tror jag det kan bli lite svårt. Jag klippte upp håret för flera år sen, och det håret är fortfarande betydligt kortare och är mer slitet. Men samtidigt så går det ju faktiskt ändå. Plus att det är roligare att ha något än en ”vanlig frisyr”. Annars så kan du ju kanske klippa det lite kortare bak eller så om du vill ha någon variation?

Kommentera

