Kameraletande.

16 Feb

Eftersom min kompaktkamera är över tre år gammal nu och i väldigt dåligt skick så har jag börjat kolla lite på andra digitalkameror. Jag undrar om ni har något tips på en bra och billig kamera? Den jag är mest intresserad av just nu är en Samsung för ES28 som kostar 630 kronor. Min förförra kamera var en Samsung och jag var väldigt nöjd med den så det lutar ju rätt mycket åt att det blir en sån. Vill liksom bara ha en billig men ändå helt okej kamera som man kan ha med sig när man går ut, träffar kompisar och sådär, istället för att släpa med sig en systemkamera hela tiden.

Såhär ser kameran jag har just nu ut, den funkar även om displayen är sönder (som jag förresten inte har någon aning om hur den gick sönder, helt plötsligt var den bara trasig.)

Här är kameran jag funderar på att köpa (den är ju så snygg också, åh):

Ett svar to “Kameraletande.”

  1. C20H25N3O februari 19, 2011 den 17:38 #

    Jag skulle tipsa dig om PENTAX Optio H90, riktigt bra liten digital kamera, mycket prisvärd (köpte den för 888kr på MediaMarkt på mellandagsrean så du får kika runt!)

Kommentera

