Kjol med rosett

15 Feb

Jag har ju fortfarande inte lyckats med att visa allting som jag köpte på slutrean. Så nu tänkte jag visa en kjol på Lindex som fanns i somras i affärerna, som kostade 300 och försvann någon gång till hösten. Jag hade turen att hitta den för ungefär 37 kronor i Handen Centrum, helt underbart. Den är ju så himla fin också!

3 svar to “Kjol med rosett”

  1. panda februari 15, 2011 den 18:44 #

    åh, dör lite. har drömt om den kjolen. men den har aldrig funnits i min storlek :(

  2. Johanna februari 15, 2011 den 22:39 #

    Du råkar möjligtvis inte veta vart man kan köpa sig en sjömanskostym/klänning? :D

  3. belle februari 16, 2011 den 19:38 #

    ibland vill jag bli panda igen & ha alla fina kläder igen & å ba

Kommentera

