My Bitterness

14 Feb

Blev precis taggad i den här bilden på facebook, jag, Kalle och Seb på Millis fest. Vill verkligen komma ut snart. Träffa människor, lyssna på musik, dansa och ha det fint. Idag så städar jag bara. Ska nog fixa mig så att det blir lite roligare att göra det. Sen så kommer nog A om någon timme också. Det blir bra. Men just nu är allt tråkigt. På torsdag så spelar Lustans Lakejer, och jag vet verkligen inte om jag kommer att ha råd. Det är så många biljetter som måste köpas nu, känns tråkigt men vet ju att det är värt att lägga pengar på det så får jag roligt senare. Och om det inte blir Lustans så kan jag ändå alltid gå på Synth Afterworken som bytt ställe och kommit igång, så något kommer väl hända den här veckan i alla fall.

Dagens bästa låt är i alla fall Marilyn My Bitterness som är gjord av Crüxshadows. Knappt lyssnat på den sen jag var 16 så blev alldeles glad när jag upptäckte att den var med i en spellista jag fick av Linnea. ♥

Självklart låter den bättre om man lyssnar på spotify: http://open.spotify.com/track/5obgOJrAJrjPs4jjZkgVoB

Ett svar to “My Bitterness”

  1. doingtheunstuck februari 14, 2011 den 20:55 #

    Alltså, jag älskar den låten. jag blir så pepp av den!
    <3

Kommentera

