Promenaddags och hjärtan

12 Feb

Nu ska jag och mina hjärtstrumpbyxor promenera till fridhemsplan för att köpa svarta tushpennor (och kanske en röd om jag är riktigt vågad) så att det blir lättare för mig att rita igen. Fast mest är det bara en anledning för mig så att jag kommer ut lite.

2 svar to “Promenaddags och hjärtan”

  1. Johanna februari 13, 2011 den 20:51 #

    åh! vart har du köpt strumpbyxorna? :D

    • Hanna februari 14, 2011 den 11:41 #

      dom är från bikbok i våras :)

Kommentera

