BORN THIS WAY

11 Feb

Jag var faktiskt riktigt sugen på att fixa mig idag, men att det än en gång blivit vinter här i Stockholm gör det lite mindre lockande. Även om jag förstod att vintern skulle komma igen så tycker jag att den kunnat vänta lite till. Fast nu så verkar det ju i alla fall inte snöa över huvud taget så det kanske är värt att fixa sig ändå.

Dagens bästa är såklart Lady Gagas nya låt Born This Way. Har lyssnat på den om och om igen och den blir bara bättre och bättre för varje gång man lyssnar. Älskar verkligen omslaget också, så extremt fint. Tror inte jag kommer att lyssna på något annat idag i alla fall. Låten kan ni höra här: http://www.ladygaga.com/bornthisway/index.htm. Den börjar spelas när man kommer in på sidan. Fint. Känner mig till och med lite mer sugen på att fixa mig nu, så tänkte börja göra det nu. PUSS (Längtar förresten till en musikvideo, tänk va fint det måste bli)

Uppdatering, nu finns den på youtube också så här har vi den:

3 svar to “BORN THIS WAY”

  1. belle februari 11, 2011 den 13:41 #

    BABY I AM BORN THIS WAY

  2. panda februari 11, 2011 den 13:41 #

    alltså dör! den här veckan = lady gagas nya låt och jämtin stannar i linköpings hockey club fyra år till! alltså. hög på livet!!!!

  3. G februari 12, 2011 den 22:34 #

    Haha *host* Madonna?

Kommentera

