Ett litet förlåt.

10 Feb

Förlåt för att jag är så tråkig nu. Att jag inte lägger upp bilder eller skriver om någonting intressant. Men just nu så är jag inte direkt så fixad, gör inte så mycket spännande saker eller någonting. Jag är mest bara nära människor jag mår bra av och tar det lugnt, plus att jag är jättetrött nästan hela tiden, så orkar inget mer heller. På grund av det så vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Hoppas verkligen att det är något som går över snart, alltså det att jag inte vet vad jag ska skriva om. För jag vill blogga, men när jag väl ska det så är det mest bara tomt i mitt huvud. Har ingenting att berätta. Eller så är det något som känns väldigt avlägset så jag inte har lust att skriva om det än. Ska försöka bättra mig så gott det går.

Eftersom det inte finns några nya bilder på mig så lägger jag upp en från 08 när jag var i Göteborg. Saknar verkligen att vara fixad och Göteborg också för den delen. Inte varit där på hur länge som helst.

Ett svar to “Ett litet förlåt.”

  1. belle februari 11, 2011 den 09:57 #

    när du kommer till mig i april kommer du vara världens finaste. & jag tycker alltid att du är världens mest intressanta människa. för jag älskar dig mest. & du är bäst.

Kommentera

