Gårdagen och dagen.

5 Feb

Idag så är jag trött. Extremt trött. Sitter fortfarande i sängen i pyjamas. Igår så blev det lite spontan utgång, rättare sagt väldigt spontan. Alex smsade vid femtiden och frågade om jag skulle med ut en kortis, vilket resulterade i att vi var ute med hans kompisar på tre olika ställen till klockan två-tre. Det är väl precis som det brukar bli. Var på något rockställe vid centralen, något jag nog aldrig trott att jag skulle göra. Om man inte räknar rocks då, men efter den enda gången jag var där så tyckte jag att det räckte. Men hade det väldigt roligt i alla fall. Nu är det dags att göra i ordning något att äta för att sen försöka välja kläder inför den här kvällen. Känns jätteroligt att det är så många som kommer och tror det kommer bli ännu en väldigt trevlig natt.

Ska se till att jag hinner med att ta en outfitbild också! ♥

Ett svar to “Gårdagen och dagen.”

  1. belle februari 6, 2011 den 11:47 #

    du hann inte med outfitbilden!!!!!!! dåligt!!!!!!!! nä skoja du var väl såklart finast som vaaaaaaanligt

Kommentera

