Lite frågestund och lite städning.

3 Feb

Jag har hållit på nu en stund nu att fixa med svaren på frågestunden men det tar en så himla lång tid, jag är inte direkt en person som är bra på att fatta mig kort. Haha. Sen så vet jag inte riktigt hur jag ska organisera det heller, ska nog försöka sortera lite efter vad det handlar om. Lite halvt i alla fall.

Nu tror jag nog att jag måste ha lite datorpaus och fixa någon mat och städa lite en stund och hoppas att jag blir lite piggare. Är så himla trött. Sen så måste jag komma igång med städningen rätt snart för har bestämt mig att det ska vara fint till helgen. Om jag lyckas med det kan jag ta lite mitt-rum-bilder kanske.

Här är i alla fall en av mina absoluta favoritlåtar för städning just nu:

Kommentera

