Bra start på dagen.

1 Feb

Är så himla trött just nu, vaknade kvart i tio och fick panik eftersom jag skulle vara hos doktorn klockan halv elva och det är en bit att åka. Så det första jag gjorde var att kolla om jag skulle hinna på sl, vilket jag skulle om jag gick hemifrån efter tio minuter så fick stressa jättemycket. Jag hann precis och väl hos doktorn var det inte ett dugg givande, vilket såklart är mitt fel också eftersom jag inte hann ta mina prover innan. Men ville ändå prata om annat. Sen fick jag ta hur mycket blodprov som helst och åka hem.

Nu så ska jag i alla fall göra någon form av lunch, duscha och byta om till vettiga kläder eftersom jag inte hann det innan. Sen så ska jag åka hela vägen till upplands väsby för att hälsa på Frida och Jonas som jag lärde känna i fredags. Känns skönt att göra någonting istället för att bara sitta hemma ensam framför tvn/datorn. Märker hur mycket det påverkar mig av att bara vara ensam, hatar det. Har som tur att det finns människor som kan hålla mig sällskap och få mig att göra saker. Imorgon så ska jag träffa Emilie, vi ska antingen fika eller äta lunch och jag ska få tillbaka min kamera. Även det ska bli jättekul. Plus att det är skönt att ha planer så att tiden går snabbare, för just nu längtar jag mest bara till lördagen som kommer bli helt fantastisk, skriver om det när jag gjort mig i ordning.

Ska förresten börja svara på frågorna på frågestunden också, men tror inte det blir klart förrän imorgon för vissa saker vill jag svara på i videoklipp och det kommer jag inte kunna göra förrän imorgon.

Kommentera

