Arvikafestivalens första bandsläpp.

31 Jan

Nu är det gjort, Arvikas första bandsläpp inför festivalen 2011 och troligen det bästa på väldigt länge. Jag är så extremt glad över att två band jag hoppats på att bli bokade, Hocico och Covenant, plus att Kite blev bokade som jag velat se jättelänge men missat dom få gångerna chanserna funnits. Det går redan nu att konstatera att det här arvikat kommer bli ett av dom bästa jag varit på.

HOCICO [mex]
COVENANT [se]
KITE [se]
DAY DIN [de]
LISSI DANCEFLOOR DISASTER [se]
THE GIRL & THE ROBOT [se]
CODE 64 [se]
ELL-ER [se]


Bilden är från Arvikafestivalens hemsida, 2007. Lade faktiskt upp den här bilden på min bilddagbok för fyra år sen och en dag. Tycker den är så himla underbar, för den är som man vill att arvikafestivalen ska vara.

http://www.arvikafestivalen.se/

5 svar to “Arvikafestivalens första bandsläpp.”

  1. andreas januari 31, 2011 den 17:18 #

    så synthig och fin

  2. belle januari 31, 2011 den 17:56 #

    okej ska dit. nu är det bestämt. vill tälta med dig bästis. så det så.

  3. Alexandra januari 31, 2011 den 23:09 #

    whaaat det står ju tp 700 ”mainstreamare” i bakgrunden på den bilden!! Men jag förstår vad du menar. Det är fint att Arvika insett vad det är de ska ta vara på!

    • Hanna januari 31, 2011 den 23:26 #

      Jag lovar att den här bilden är betydligt bättre än dom senare bilderna från den festivalen, haha.

  4. Alexandra februari 1, 2011 den 18:57 #

    okejdå. det köper jag :D

Kommentera

