Om dagen, gårdagen och dagen innan det.

30 Jan

Idag så är jag mest trött, konstigt nog. Gårdagen blev sjukt lyckad, bra musik, mycket dans och mys och en hel del underbara människor som jag inte träffat på ett bra tag. Hade med mig systemkameran men fotade ingenting, vilket känns onödigt men det gör ändå inte så mycket. Har fått skavsår också, usch. Men alla var så himla fina och snälla och fick höra jättemycket fint hela kvällen, sånt värmer verkligen. Är så glad över att den här helgen blev så himla bra, bästa på väldigt länge. Nu så tänkte jag avsluta den med att först ta mig en kort tur på stan för att leta efter en kjol och sen åka hem, kanske städa lite och sen måla eller pyssla. Känner verkligen att jag har lust att göra någonting kreativt i alla fall.

Eftersom det inte finns några bilder från gårdagen så bjuder jag på en till från i fredags, på mig och Seb, som Kattis tagit.

2 svar to “Om dagen, gårdagen och dagen innan det.”

  1. Anonym januari 31, 2011 den 02:11 #

    så sjukt snygg!

  2. Sébastien februari 2, 2011 den 20:55 #

    Rätt nice bild :-)

Kommentera

