BRB STÄDAR

30 Jan

Nu är jag sjukt effektiv av mig och har kommit igång med städningen. Mitt mål är att dammsuga ikväll i alla fall. Det är faktiskt rätt roligt med städning, så länge man inte kommer till den punkten då man inte har någon aning om vart man ska göra av allt, så allt ändå hamnar i högar överallt för att man ger upp. Men nu ska jag inte ge upp för jag vill ha det fint. Känns som att ett städat rum är en bra början på ett mer organiserat liv. För då slipper man i alla fall bli galen av allt stök.

Nu så har jag gjort en riktigt dålig men underbar spellista på spotify och hoppar runt och sjunger med samtidigt som jag städar. Det är rätt fint. Något ännu finare är att jag hittade ringen som Towe glömde här när hon var här över nyår, som jag skulle få om jag hittade. Det gjorde mig ännu sugnare på att fortsätta städa eftersom man hittar saker man glömt bort.

3 svar to “BRB STÄDAR”

  1. belle januari 30, 2011 den 20:02 #

    så himla gulli ringgggg

  2. panda januari 30, 2011 den 21:05 #

    ÅH! VART HITTADE DU DEN? hahahaha

    • Hanna januari 30, 2011 den 21:18 #

      den låg på stolen bakom datorstolen under massor av saker, haha, lite konstigt :D

Kommentera

