En snabbis om gårdagen.

29 Jan

Gårdagen blev en sjukt lyckad kväll och jag lärde känna massor av nya och fina människor, prata, dansa, skratta och ha det väldigt roligt. Så himla skönt. Ska inte skriva mer just nu för jag ska ordna mat så att jag sen kan börja göra mig i ordning för den här kvällen, haha. Är alldeles glad i alla fall för att allt är så fint just nu. Tror förresten jag lyckades ta en hel del bilder också, ska bli roligt att se. Men lägger upp en bild på mig och Jonas som Frida tog.

Ett svar to “En snabbis om gårdagen.”

  1. Frida januari 29, 2011 den 17:37 #

    Så roligt att träffa dig söta människa! Hoppas vi ses snart igen! :) :*

Kommentera

