Lite om imorgon och sådär.

25 Jan

Har nu en tågbiljett hem, till ett tåg som går klockan 08:10 imorgon. Vilket innebär att jag måste upp i tid, så jag hoppas verkligen att jag kommer kunna somna. Ligger vaken flera timmar varje natt, hur trött jag än är och när jag väl somnat så drömmer jag så mycket att jag vaknar nästan lika trött som jag var innan.

Kommer komma till Stockholm halv elva, då ska jag hem, tvätta håret och äta något. Sen så tänkte jag försöka hinna med en snabbis på stan och kolla efter lite saker innan jag ska åka på ett jobbigt möte som säkert kommer att gå bra men ändå känns väldigt jobbigt. Efter det så ska jag åka hem till Sissel och vi ska laga dumplingssoppa.

Nu svider det i mina ögon och jag borde packa. Men tänker sitta uppe en stund till och skriva brev. Sen så är det sovdags.

Kommentera

