panikhelvetedör.

19 Jan

Såhär ser min mobil ut precis. Det är mindre än två timmar kvar tills jag ska åka bort och min mobil går sönder. Bra. Har inte alls panik. Nejdå. Fast har någon reservmobil som jag får leta reda på, tror jag vet vart jag har den. Visst har den varit lite trasig sen tidigare (vilket syns på bilden), men nu när displayen är sönder kan jag inte göra någonting och jag har massor av bilder på den och jätteviktiga sms. Klarar inte av det här.

3 svar to “panikhelvetedör.”

  1. Johanna januari 19, 2011 den 21:45 #

    Såg din video på Youtube för några dagar sedan och i ”beskrivningen” står det att du tänkt göra en ny video där du ska visa hur du gör ditt hur fast med bättre vinklar och så, när kommer du ladda upp en ny video tro? :D

    • Hanna januari 19, 2011 den 22:24 #

      Hmm, jag vet faktiskt inte riktigt när. Om jag har tid så skulle jag kanske kunna göra det nästa vecka :)

      • Johanna januari 20, 2011 den 17:58 #

        åh :*

Kommentera

