Naglar med rosetter

17 Jan

Fick för mig att måla naglarna inatt när jag helst ville rita men inte kunde komma på vad. Jag använde mig att ett nagellack från primark och ett vitt lack som är anpassat för nail art från ö&b, så ingenting hade väl den bästa kvalitén. Är rätt nöjd med resultatet trots allt. Ska nog börja göra sånt här oftare, för även om det inte blir jättesnyggt så känns det ändå väldigt roligt. Både att göra och att ha. Sen så ger ju övning färdighet också.

Förövrigt rekommenderar jag inte det vita från ö&b, visserligen kostade det bara 29 kronor och jag vet inte hur en bra sån produkt ska vara, men den var väldigt rinnig och blev sen snabbt trådig och klumpig under tiden man höll på att måla. Annars var den väl helt okej för att vara så budget.




5 svar to “Naglar med rosetter”

  1. Anonym januari 17, 2011 den 14:30 #

    fina knubbhänder :)

    • Hanna januari 17, 2011 den 15:39 #

      tack så mycket <3

  2. danni januari 17, 2011 den 15:57 #

    jättefint ju.

    • Hanna januari 17, 2011 den 16:04 #

      tack :*

  3. Lisa januari 18, 2011 den 16:44 #

    tjusigt!

Kommentera

