Lite sminktankar.

17 Jan

Råkade kolla igenom några gamla videor som finns på min youtube och kom att tänka på att jag skulle nog vilja ha något smink som linkar det här på grammisefterfesten. Funderar om jag ska börja göra fler videor i den här stilen, om någon skulle tycka det var kul. Nu så måste jag sova snart för kommer va jättestressad imorgon eftersom jag inte har någon aning om vad jag ska ha på mig. Haha. Liksom, vad har man på grammisgalans efterfest? Tänker typ något svart och enkelt, såsom klänning eller kjol+linne och sen ett par snygga strumpbyxor och mina dr martens. Tror nog det blir bra. Sen har jag målat naglarna ikväll också, lägger upp bilder imorgon.

Ett svar to “Lite sminktankar.”

  1. Emelie januari 17, 2011 den 17:04 #

    Jag tycker du ska göra fler sånna! I like!

Kommentera

