House of 1000 Corpses

15 Jan

Igår så var jag hemma hos en kompis och tittade på film och då så såg vi den asiatiska versionen av the Eye och House of 1000 Corpses, vilket var en väldigt intressant upplevelse. Att beskriva filmen är svårt, men underbara miljöer, karaktärer och musik kan jag väl i alla fall säga. Vill absolut se den igen rätt snart eftersom det var så mycket som hände mest hela tiden.

7 svar to “House of 1000 Corpses”

  1. Anonym januari 16, 2011 den 00:03 #

    hemlig du är om kompisar då :p brukar läsa din blogg, och nu e man ju nyfiken, samma kompis :p? xx

    • Hanna januari 16, 2011 den 00:24 #

      Haha, nej, det är inte samma kompis. Och jag tänker faktiskt inte på att jag bara skriver kompis förrän nu när du sa det. Men tror jag gör det lite omedvetet och för att det är lite hemligt ibland också. :D

  2. belle januari 16, 2011 den 12:44 #

    haha lol? tittade på tvåan till den för någon dag sedan. den var sjuk i huvudet

  3. Anonym januari 16, 2011 den 14:17 #

    haha hemlisar är ju tråk! aja hoppas filmerna var bra o att du hade det trevligt.

    älskar dina outfitbilder :)

    • Hanna januari 16, 2011 den 18:24 #

      Jo det har du nog rätt i men ibland så måste man ha dom ändå :) Och åh, tack så mycket! Roligt att höra. Jag ska försöka bli bättre på att lägga upp det :)

  4. Kristine januari 16, 2011 den 21:46 #

    Anonym
    januari 16, 2011 den 14:17

    ”haha hemlisar är ju tråk!…”

    <– …älskar!

    • Hanna januari 16, 2011 den 23:27 #

      Jamen sååå stor skillnad gör det väl inte om jag skriver kompis eller ett namn ingen vet vem är? :D

Kommentera

