Bokningar till Das Boot 2011

14 Jan

Nu har Das Boot hunnit med två stycken bandsläpp och en sak kan jag säga, att det är riktigt lovande och jag kan redan nu säga att det kommer bli en extremt bra festivalkryssning. Dom bokade banden är:

INFECTED MUSHROOM (isr), VNV NATION (irl/uk)
S.P.O.C.K (se), SPETSNAZ (SE)
AUTODAFEH (SE), SPARK (se)
PROJECT ROTTEN (se), KOPFER KAT (se)

Det jag är gladast över är VNV Nation som blev släppta idag och Autodafeh. Anledningarna till det är att: Jag har velat se VNV Nation sen jag såg dom på Arvikafestivalen 10 och inte var på så bra humör vilket förstörde upplevelsen, vilket var väldigt synd eftersom jag verkligen sett fram emot att se dom. Plus att jag inte hade råd att se dom när dom spelade i Stockholm i höstas. Autodafeh är jag glad över eftersom jag tyckte att deras spelning på Bodyfest i oktober var så himla bra, så det känns jätteroligt att se dom igen. Dom kommande bokningarna så hoppas jag på lite hårdare band, tillexempel Hocico eller Nachtmar. Fast som jag tidigare nämnt så skulle jag gärna se Covenant också.

Förutom band är ett gäng DJ´s bokade också: DJ ANNELI (se), Torny Gottberg (se), Tobias Eliasson (se) Lazerstefan (se), Ersatz (se), TPM aka Anders (se), Conan (se), ALADDIN (se)

Hemsidan är fortfarande inte igång så om ni vill ha mer information så är det fortfarande facebook som gäller: http://www.facebook.com/group.php?gid=37483889442

Mina tidigare inlägg om Das Boot 2011:
https://whenwewerewinning.wordpress.com/2010/12/15/das-boot-2011/
https://whenwewerewinning.wordpress.com/2010/12/28/das-boot-11-uppdatering/

6 svar to “Bokningar till Das Boot 2011”

  1. ifuckbatman januari 14, 2011 den 18:31 #

    åhh, jag hoppas jag kan då :( att det inte krockar med nått i skolan ;(

    • Hanna januari 16, 2011 den 23:29 #

      får verkligen hoppas på det <3 hade ju varit jättesynd om du inte kunde :(

  2. Marcus januari 15, 2011 den 12:38 #

    Två bandbokningar? :S
    Du har ju nämnt åtta (släppta) bandbokningar där, sedan finns det garanterat ett antal bandbokningar klara som de inte har haft som bandsläpp ännu.

  3. Marcus januari 15, 2011 den 12:39 #

    ”VNV Nation som blev bokade idag”. Aha, antar att du bara rörde ihop bokningar med släpp. Bokningar görs ju en tid innan ett släpp :p

    • Hanna januari 15, 2011 den 20:22 #

      blöblöblö, nästan samma!!!!! :D Men ja, du har rätt, haha

  4. Markus Olzon januari 29, 2011 den 20:33 #

    Hey! Vill bara tacka för supporten och kom inte efter nu med uppdatering om bandsläppen, två stycken gar gjort sen sist. =) Kul att ni är lika peppade som oss, detta kommer att bli årets fetaste fest kan vi lova! Sköt om er och stort tack för supporten!
    MvH/ Markus Olzon, DAS BOOT

Kommentera

