Att samla på saker.

13 Jan

Det där med att komma upp i tid gick inte så bra, men kom i alla fall upp lite innan två (bättre än inget). Ska snart börja diska så det är överstökat och sen laga mat. Men det var inte anledningen till att jag skriver just nu utan jag har en fråga:

Skulle ni vilja att jag började lägga upp bilder på saker jag samlar på? Exempelvis mina pandor och pandasaker, rosetter, hårspännen och hattar.

Det är nämligen någonting jag funderat på länge men det har aldrig blivit av. Har nog hur mycket som helst som jag skulle kunna fota och lägga upp bilder på (inte minst alla rosetter i olika former) eftersom jag samlar på sjukt mycket saker och gjort det sen jag var liten. Om det nu blir av så kommer jag göra en egen kategori för det. Undrar mest bara om någon skulle tycka det var kul. ♥

Här är till exempel min pandapennvässare Horst (jag borde inte få rätten att döpa mina pandor, alla har gubbnamn), mina två nya ringar från Lindex barnavdelning och ett halsband från Bikbok.

4 svar to “Att samla på saker.”

  1. doingtheunstuck januari 13, 2011 den 18:59 #

    OH ja! vad roligt. det tycker jag att du ska börja med :D
    <3

    • Hanna januari 16, 2011 den 23:34 #

      ja, ska börja med det när som helst tänkte jag <3 måste bara bestämma vad jag ska börja med :D

  2. josse januari 14, 2011 den 00:07 #

    åh ja!!

    • Hanna januari 16, 2011 den 23:35 #

      tänkte börja med det snart :*
      måste bara försöka bestämma vad jag ska börja med, omöjligt :D

Kommentera

