Sjukskriven

12 Jan

Det jag nämnde i det tidigare inlägget, som det jobbiga, var att ta tag i skolan. Jag var på möte hos rektorn med en lärare och skolans nya kurator och nu så är jag sjukskriven under våren men ska plugga på distans. Det är som om en sten lyfts från mitt bröst och som att jag äntligen kan börja få lite struktur och ordna upp saker i mitt liv. Anledningen till sjukskrivningen är helt enkelt min underproduktion i sköldkörteln som jag haft väldigt länge, vilket aldrig blivit bra så jag tillslut mått så dåligt att jag gett upp alla rutiner och så.

Jag har planer för dom kommande tolv veckorna och det känns verkligen jättebra. Ser fram emot att lära mig gå upp om morgnarna och skapa rutiner. Det här känns verkligen som en jättebra start på det nya året. Skriver kanske mer om det här senare, för Emelie är här nu och vi pratar om allt mellan himmel och jord.

7 svar to “Sjukskriven”

  1. r januari 12, 2011 den 07:55 #

    kommer du få behandling? tror man brukar få levaxin utskrivet t.ex. =)

    • Hanna januari 12, 2011 den 15:59 #

      Jag har ätit levaxin i ungefär fyra och ett halvt år men det har aldrig blivit riktigt bra. Just med underproduktion i sköldkörteln kan det vara svårt att hitta rätt behandling vilket är anledningen till att jag fortfarande inte mår bra.

  2. belle januari 12, 2011 den 09:09 #

    puss

  3. sissel januari 12, 2011 den 12:06 #

    lol på r.

  4. Lisa januari 12, 2011 den 21:31 #

    skönt,lycka till nu! :) Du klarar det.

    • Hanna januari 13, 2011 den 01:55 #

      Tack så mycket <3

  5. Lisa januari 12, 2011 den 21:32 #

    krya på dig med.

Kommentera

