Planer för onsdagen.

5 Jan

Imorgon (alltså idag) så kommer Kattis hit och vi ska fota. Ska bli jätteroligt eftersom jag då har en anledning till att vara fixa mig och för att jag saknar henne jättemycket. Var så länge sen vi träffades bara vi. Plus att vi kommer ta massor av fina bilder som jag kan lägga upp sen. Sen är jag glad också över att få tillbaka min väska som jag glömde på nyår hos Alex, det vill säga att jag får tillbaka min systemkamera (som jag saknat väldigt mycket), min engångskamera, Pontus (nya pandan), kläder och en hel del annat, haha.

Nu ligger jag i min säng och borde egentligen försöka sova, men är alldeles glad och längtar så mycket till imorgon så är lite svårt. Försöker även komma på vad jag ska ha på mig, helt omöjligt! Har kanske lite idéer, men jag kan inte bestämma om jag ska vänta med dom till på lördag då jag ska gå ut istället. Svårt. Fast kommer nog ha det ändå, är ju några dagar kvar till lördag så jag kan komma på något annat.

Men ja, sova var det ja, haha. Har verkligen ingen lust men måste ställa alarm och se till att jag kommer upp i tid eftersom jag ska hinna tvätta/torka/fixa håret och äta innan hon kommer. Och bestämma kläder. Och slå in hennes sena julklappar. Det går nog bra om jag väl lyckas somna. En sak som inte heller gör det lättare är att jag sen på kvällen ska träffa en kompis som jag inte träffat på ett halvår, så är nervös och längtar jättemycket efter det också. Men det blir bra, som sagt, måste bara somna nu. Puss!

Kommentera

