Nyårsafton i Towes bilder

4 Jan

Eftersom jag inte får min kamera förrän imorgon så lägger jag nu upp Towes bilder från nyårsafton. Det var verkligen en hemskt lyckad kväll och alldeles precis lagom som nyårsafton. Varken för mycket eller för lite. Plus att det bara var människor där som jag gillar väldigt mycket.









På grund av alla nyårspussar med läppstift så sprang både jag, Kattis och Towe runt med rött i halva ansiktet, men det gör ju inte så mycket.

2 svar to “Nyårsafton i Towes bilder”

  1. panda januari 4, 2011 den 16:53 #

    så fint det var! och det ser typ ut som om hannibal har ätit på mig!!!!!!

  2. ifuckbatman januari 4, 2011 den 19:58 #

    gud va fin du var på nuår hanna <333

Kommentera

