Min jul i lite bilder

25 Dec

Eftersom vi inte firar jul så himla traditionellt här så blev det inte så mycket mer än julmat och lite tv (plus julgran då). Men det var trevligt. Mina katter, mest Hampus, var extremt nyfiken på vad vi åt och försökte hoppa upp på bordet ett antal gånger. Jag lyckades somna efter vi ätit (skyller på sömnbristen natten innan), sen var jag vaken en stund till, åt lite annat, tittade på lite tv och somnade igen i soffan. Sen vaknade jag och gick och la mig i min säng istället och fortsatte sova. Så från kanske halv sju till ett idag så sov jag, men det gör inte så mycket, hade en mysig julafton ändå. Det bästa är att få vara nära mina katter och bara ta det lugnt.




Kommentera

