Stockings med rosetter

24 Dec

Igår när jag var på stan med Sissel så hade jag turen att hitta dessa underbara stockings från Lindex på rea, så istället för 99 kronor så blev dom mina för 29! Och det bästa är att dom är så sjukt snygga på. Tyvärr så köpte jag sista paret på just den affären, så hoppas verkligen att jag kan hitta dom någon annanstans på rea också för att köpa ett eller två backup-par, eftersom nylon har en tendens att gå sönder väldigt lätt.

Eftersom jag har det här med backup-par som vana så innebär det även att jag har ganska många oanvända strumpbyxor. Men jag ser det inte som något större problem eftersom det är värre när man har sönder ett par strumpbyxor man verkligen gillar och inte har ett extra par hemma eftersom det oftast brukar hända när dom är slutsålda överallt.

Kommentera

