Min jul hittills.

24 Dec

Nu är jag framme hos min mormor och morfar, och bäst av allt mina katter! Vi handlade rätt länge på coop när vi kom fram, eftersom vi behövde köpa massor av mat och sånt där. Sen passade jag på att köpa lite saker på rusta också. Berättar om det sen någon gång. Men det finaste var att jag fick en gullepanda som jag tittat på varje gång jag varit och hälsar på sen hur länge sen som helst. Jättefint. Han heter Pontus. Alltså. Egentligen vill jag inte det, men ibland kan man inte ändra på sånt. Okej, det låter väl lite knäppt men så är det. Har ett annat jättebra namn som jag ska ha på en annan panda, men till en större.

Nu så ska jag göra en fänkålssallad som jag åt hos min farmor när jag var på middag där i måndags. Hoppas ni haft en bra jul hittills! Hade en jätterolig tågresa eftersom min barndomskompis Vera åkte samtidigt med sin pappa, dom skulle fira jul inte så långt ifrån mig, så på måndag ska vi nog träffas och gå på stan.



(Jag har typ hundra lager av kläder på mig för det är sjukt kallt här, eftersom dom inte eldat idag. Runt 17 grader. DÖR).

2 svar to “Min jul hittills.”

  1. Cheapo december 24, 2010 den 19:44 #

    Men vilken fin!
    God jul till dig också! <3

    • Hanna december 25, 2010 den 16:10 #

      Tack så mycket <3

Kommentera

