Väskor, rosetter och Lady Gaga.

22 Dec

Dagen innan jag åkte till Lund sprang jag runt på stan (mestadels h&m) en halvtimme innan dom sista affärerna stängde för att hitta lite till julklappar, vilket jag gjorde. Något annat jag hittade var lite saker till mig själv, men eftersom jag knappt köpt något sen jag var i England och att det sammanlagt kostade 200 kronor så tycker jag att det var lugnt.

Det jag blev gladast över var nog den här väskan, som kostade 50 kronor istället för 150. Har ju en likadan fast i svart som jag köpte när Towe var här sist och den har verkligen varit välanvänd. Ofta när jag köper en handväska så brukar den vara aningen för liten så dom sällan blir använda, men i dom här får verkligen allting plats. Massor av smink, stor plånbok, en petflaska, eventuellt en bok och mycket mer. Perfekt alltså!


Det som knappt syns är en svart rosett i fejkhår, velat ha en sån jättelänge så kunde inte låta bli att köpa den. Tar bättre bild på den sen, typ när jag använder den någon gång. Får se om det ser ut som jag hoppats.
*En Lady Gaga-tygkasse
*Ett skärp jag velat ha sen jag såg det i somras. Äntligen!
*Ett par extra hjärtstrumpbyxor.

9 svar to “Väskor, rosetter och Lady Gaga.”

  1. Emelie! december 23, 2010 den 13:22 #

    Åh, vita väskan är så söt, tänkte också köpa den men glömde! :P

    • Hanna december 24, 2010 den 04:15 #

      hahha, man kan väl inte GLÖMMA att köpa nåt knas! :O :D

  2. Johanna december 23, 2010 den 16:31 #

    Vart köpte du skärpet någonstans, finns den i helsvart? :D

    • Hanna december 24, 2010 den 04:15 #

      Skärpet är från h&m! :) Tror det funnits i svart, är inte säker. Finns i alla fall liknande :)

  3. Cheapo december 23, 2010 den 18:51 #

    Älskar den väskan<3 Men när jag skulle köpa den i Västerås var den slut, i båda färgerna :(

    • Hanna december 24, 2010 den 04:14 #

      Åh, va synd :( Hoppas du kan hitta den någonstans!

  4. panda december 23, 2010 den 21:44 #

    åh, hoppas den vita finns kvar när jag kommer!!!!!!!

    • Hanna december 24, 2010 den 04:13 #

      Jag köpte den sista på hm:et jag var på, men finns ju flera stycken så vi borde nog hitta en till dig också <3

  5. anso mars 31, 2011 den 06:15 #

    är i desp behov av den väskan då jag förstörde min bästa väns exemplar..kan jag få köpa den? snälla maila mig!!!

    annsofielilja@hotmail.com

Kommentera

