Ashbury Heights – ett litet tips.

15 Dec

För er som inte kan åka till Malmö och ElectriXmas nu på lördag men vill se Ashbury Heights (innan dom lägger ner helt och hållet) och befinner sig i närheten av Göteborg i helgen så kommer dom att spela på the Station nu på fredag.

Mer information: http://www.facebook.com/event.php?eid=143668819018581&ref=ts

Jag drömde förresten att jag var på eX och skulle se Ashbury Heights inatt, som tidigare gången när jag drömt om det så var det inte så positivt utan jag missade i princip hela spelningen, ljudet var jättedåligt och scenen var ännu sämre. Tycker det är konstigt att det är en dröm jag haft två gånger i olika versioner, fast den här gången var det lite bättre eftersom jag inte missade dom helt och hållet i alla fall. Plus att jag hade sjukt mycket klädångest i drömmen, det är ju inte så konstigt eftersom jag verkligen inte har någon aning om vad jag ska ha på mig.

5 svar to “Ashbury Heights – ett litet tips.”

  1. Cheapo december 15, 2010 den 23:36 #

    sv: ja men eller hur! Ååh, vill ha sommar NU och planera en massa och sätta upp tält och dricka vin i plastglas och allt det där<3 Och då kanske vi åker på samma festival och kanske kan träffas!

  2. belle december 16, 2010 den 08:54 #

    eX kommer bli finast ever

    • Hanna december 16, 2010 den 12:07 #

      ja, det kommer det <3 åh. älskar.

  3. Cheapo december 16, 2010 den 17:13 #

    Jag vill till SiESTA, men har nog tenta då så kan nog inte åka… Men annars vill jag till Arvika och Emmaboda. Vilka har du planerat att åka på?

    • Marcus december 16, 2010 den 18:56 #

      Nejje, Sara, inte svika SiESTA, Kir och Maaarcus :O

Kommentera

