Strumpbyxor och lösögonfransar.

8 Dec

Tänkte försöka lägga upp bilder på sånt jag köpte i England. Här är det första, åtta par strumpbyxor och fem par lösögonfransar. Allt kommer från Primark och kostade mellan 1-2 pund styck. Dom vita strumpbyxorna är likadana som dom svarta med rosetter och det paret lösögonfransar som inte kom med riktigt är likadant som det med fjädrar. Kärlek. ♥


Har förövrigt en ny kategori: Shopping. Tyckte det var dags för den, bättre sent än aldrig.

3 svar to “Strumpbyxor och lösögonfransar.”

  1. allaljuger december 8, 2010 den 05:52 #

    Du köpte alltså grejer du i princip kan köpa i Sverige?

    • Hanna december 8, 2010 den 09:13 #

      Förutom att allting jag köpte skulle kostat 60-100 kronor mer i Sverige ;)

  2. belle december 8, 2010 den 09:36 #

    jag hatar dig. nä. jag älskar dig. men. jag vill också ha sådana fina strumpisar. speciellt de med hjärtan på. & de med stora prickar. & lösögonfransarna. & allt.

Kommentera

