Dr Martens

8 Dec

Fick minsann ett par skor i London, nämligen ett par underbart fina lackkängor från Dr Martens. Lycka. Har varit i stort behov av ett par nya kängor sen efter Arvikafestivalen då mina gamla gav upp helt och hållet. Visst har sökandet efter ett par nya kängor inte varit så aktivt, men nu kan jag vara glad över det eftersom jag nu har dessa underbara skor. ♥




4 svar to “Dr Martens”

  1. belle december 8, 2010 den 14:44 #

    å dör gud så fina. du måste ha dem när du kommer till mig!!

  2. Frank december 8, 2010 den 18:57 #

    Åh vad snygga!
    Jag ska också skaffa kängor, dock Underground.
    Fast måste ha ett par röda Dr. Martens <3

    • Hanna december 8, 2010 den 22:20 #

      Tack :D
      Röda Dr Martens är också jättefint, och VITA! Åh. Nästa gång om hundra år när jag ska införskaffa mig ett par nya så ska dom lätt vara vita :D så sjukt snyggt.

  3. Cheapo december 8, 2010 den 19:15 #

    Omg vad fina!

Kommentera

