Säljes: DOLLY

6 Dec

Säljer dessa Dolly-skor från Demonia som är för stora för mig. Köpte dom på tradera av en tjej som dom var för stora för också, vilket gör att dom i princip är i nyskick (två små slitningar på insidorna som knappt syns, kan ta kort på det om någon skulle vara intresserad. Det är sånt som blir av att gå i dom). Förövrigt är skorna inte ens använda utomhus så dom är helt oslitna under, till och med klisterlapparna från när dom köptes är kvar.

Skorna är i storlek 8 (38,5) och skokartongen finns kvar.
Platån är 8 cm och det är syntetläder.

För mer bilder: http://www.odiumclothing.net/index.asp?main=/generated/article_192_0_0_0_1.asp&extra=

Någon intresserad? (pris kan diskuteras)

(det gör lite ont i hjärtat att sälja dom, därför jag väntat med det hur länge som helst)

Ett svar to “Säljes: DOLLY”

  1. Ella februari 13, 2012 den 22:34 #

    Hej! Jag måste bara säga att jag diggar din blogg. Jag älskar att titta på allt fint du målar. Och jag älskar dina vidior. Du är så rolig! Jag hittade dig på youtube. Din tunnelbanna vidio var den första jag såg. Jaja, någ om mig. Kan inte du lägga ut hur man gör sådana naglar. Såna med vita rosetter på. Jag vill gärna göra såna för jag tyckte det var så gulligt. Och du en fråga till, dom där täcknade figurerna på dig och dina kommpisar. Har du gjort dom i gimp?
    Ja, det var allt jag ville säga. Hej då! ps. Jag är 12 år.
    Hej då igen! / Ella

Kommentera

