Hemma.

30 Nov

Jag är hemma nu, fast egentligen vill jag inte det. Det enda som är bra är min egen säng och att jag kan ringa och prata med bästis imorgon. Annars vill jag mest bara bort igen så snart som möjligt.

Har nog tagit alldeles för få bilder men några kan jag nog lägga upp när jag orkar. Sen så köpte jag massor av fint också, så nu måste jag städa hemma så att allting får plats. Blev kär i primark, shoppade i princip bara där tror jag. Får se lite när jag packar upp, svårt att minnas allt. Men nu så ska jag sova, skriver lite mer och mer spännande saker imorgon. Puss.

Ett svar to “Hemma.”

  1. belle november 30, 2010 den 08:12 #

    <3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<33

Kommentera

