xxxo

20 Nov

Igår var Sissel här och klockan ett på natten fick vi för oss att fixa oss med någon konstig inspiration (delvis lolitor men märktes inte så mycket), sen så gick vi ned i min källare och tog bilder. Men dom enda bilderna jag har just nu är några jag tog innan det var läggdags med min kamera.


Klänning: Bikbok (under hade jag en till kjol och en liten fleecefilt, för att få lite volym. Haha)
Korsett: Burleska (som jag fortfarande inte använt ute även om jag fick den för snart ett år sen)
Strumpbyxor: Bikbok
Rosetter: Monki

2 svar to “xxxo”

  1. belle november 21, 2010 den 11:21 #

    å gud så söt

  2. Jorm november 21, 2010 den 18:26 #

    så himla söt :DDDDd

Kommentera

