Orkarintekommapåvettigtnamn

12 Nov

Den här bilden är lite splittrad, i alla fall tanken bakom den. Först så tänkte jag göra en helt shackrutig tjej, fast sen ångrade jag mig och bestämde mig för att göra en kawaiistylad panda och gjorde om skissen lite (fast det blev så fult så tänker inte lägga upp den bilden), sen ångrade jag mig igen eftersom jag inte lyckades få till det jag var ute efter, så det blev lite som det blev, men blev rätt nöjd med resultatet. Får lite festivalkänslor av den, ungefär så skulle jag kunna tänka mig att se ut nästa sommar i alla fall. Det jag stör mig på lite är ansiktet men jaja. Spelar ingen större roll. Nu ska jag sova. (För övrigt så ska jag göra dom andra idéerna snart.)



Kommentera

