Hello Kitty-skor

11 Nov

Jag har alltid gillat Hello Kitty mer eller mindre, i vissa fall mer än andra och det här är garanterat ett sånt fall. Både Reebok och Dr Martens har haft ett samarbete med Sanrio vilket resulterat i ett antal helt underbara skor. Kan inte bestämma mig för vilka jag gillar mest, för alla är helt fantastiska på olika sätt. Men självklart ligger Dr Martens-skorna mig närmare hjärtat än Reeboksen. Det var först idag jag upptäckte att dom inte bara fanns som kängor utan också som Mary Janes, finns nog inget annat ord för dom svart/rosa än drömskor. Helt fantastiska, just nu ligger dom nog högst på min vill-ha-lista. ♥ För övrigt så finns Reebok-varianten bara i Japan än så länge, så det kan man ju bara drömma om.


Ett svar to “Hello Kitty-skor”

  1. Kattis november 11, 2010 den 14:24 #

    åhh så charmiga! I wanna dom svarta kängorna!

Kommentera

