Tema: Mask

9 Nov

Jag valde att göra en ny kategori, jag ritar, istället för att bara lägga ritade bilder under kreativitet. Förhoppningsvis så ger det mig både motivation att rita mer OCH att lägga upp det jag faktiskt ritar. Så här är resultatet av min spontana distansritning med Veronica. Allt som allt tog det ungefär en timme och en kvart att bli klar för oss båda, men lägger inte upp hennes bild nu i alla fall eftersom jag inte vet vad hon skulle tycka om det.




3 svar to “Tema: Mask”

  1. Jorm november 9, 2010 den 14:46 #

    Najs att se en tydigare bild på alltihopa! Spetsmönstret ser awesome ut och jag ääälskar tuttarna :P ;)
    (du får lägga upp bilder på mig och av mig, hur mycket du vill, jag har inga problem med det. Även om bilderna skulle vara fula :P)
    Får jag lägga upp bilder på dig/av dig?

    • Hanna november 10, 2010 den 03:42 #

      Hihi, tack! :D och jaaa, klart du får lägga upp bilder också :D

  2. Emelie! november 9, 2010 den 22:35 #

    Åh! Fin!

Kommentera

