Några timmar med Harry Potter senare…

6 Nov

Nu så ska jag lägga mig och sova. Måste vara utvilad inför imorgon. Blir en kortis på stan där vi ska leta klänningar till imorgon. För ja, jag ska gå på Kattis fest. I alla fall ett tag. Så länge jag orkar. För något jag inte orkar är att stanna hemma ensam. Idag gick det bra för att jag hade Towe och Harry Potter, men imorgon skulle jag bara haft Harry Potter så nej.

Jag och Towe kommer i alla fall vara finast om vi hittar det vi behöver. Mer än så säger jag inte än. Godnatt!

Kommentera

