På bättringsvägen

4 Nov

Idag så mår jag faktiskt bättre, kanske inte så mycket som jag velat, men lite i alla fall. Slapp feber och frossa inatt vilket gjorde att jag sovit skönare än på väldigt länge. Förhoppningsvis så är febern borta helt och hållet, men jag har fortfarande en svullen hals och sånt. Men det känns bra att det går åt rätt håll i alla fall.

Mina planer för dagen är mest att ta det lugnt eftersom jag inte har så många andra alternativ. Tänkte nog se Sagan om Konungens återkomst och lägga in bilderna från helgen på min dator. Måste städa också. Fast tror jag ska sova lite till för är trött och har ingen lust att göra något direkt. Fast kanske ska ta med mig täcke till soffan och lägga mig och titta på filmen redan nu, kanske fixa något att försöka äta. Så får det bli.

Förresten så vill jag göra en ny header, få någon förändring på bloggen. Har lite idéer så om jag orkar så ska jag nog börja fixa med det idag, hade varit riktigt roligt!

2 svar to “På bättringsvägen”

  1. Marcus november 4, 2010 den 20:30 #

    Har du tråkigt kan du alltid skriva brev :p

  2. belle november 4, 2010 den 22:48 #

    så fint att du mår bättre finis :*

Kommentera

