Sjuk igen.

2 Nov

Just nu så är jag sjuk. Min hals är så svullen att det är svårt att andas ibland och jag har haft feber sen igår kväll. Därför bloggar jag knappt något nu. Sen när jag mår bättre så ska jag ladda upp bilder och sånt där, men nu så orkar jag inte helt enkelt. Det enda jag gjort idag är att sova i Belles säng när hon var ute på landet och så har jag tittat lite på Sagan om Ringen. Det är så fint och ska fortsätta med det nu. PUSS.

Här är en bild av Simon Mogren från i lördags. Finns massor av fina bilder som han tog som jag vill lägga upp, men gör det sen.

Förövrigt så är det här kanske fjärde (möjligtvis tredje) gången jag får feber på fem veckor. Och garanterat fjärde gången jag blivit rätt sjuk. Måste till doktorn så snart som möjligt för det här funkar inte, men vet inte vad som skulle hjälpa heller.

2 svar to “Sjuk igen.”

  1. Cheapo november 3, 2010 den 00:07 #

    Usch, jobbigt! Hoppas du blir bättre snart!

  2. panda november 3, 2010 den 09:53 #

    åh, du måste ju vara bra i helgen finis! <3<3<3<3<3

Kommentera

